Alla inlägg under maj 2015

Av Lina Nylund Andersson - 6 maj 2015 11:06

Vaknade av att regnet öste ner. Klev upp och gjorde mig redo för dagens jobb. Drog på mig gummistövlarna och promenerade till jobbet.
Dagens status på mig är sådär.
Har varit yr och illamående här på morgonen, hoppas det ger med sig under dagen då jag ska vara barnvakt ikväll.

Av Lina Nylund Andersson - 4 maj 2015 11:03

Måndag och en ny vecka efter en långhelg.
Valborg spenderade vi hos min sambos pappa med ett till par. Vi lagade mat och drack vin.
1 maj var det dags för klassåterträffen på aveny. Det är med andra ord 10 år sidan vi gick ur nian. Herregud, vad har jag gjort i 10 år!?
På lördagen var vi ute i Norrviken och hjälpte Jonathan med ett nytt vardagsrumsbord.
På kvällen var det dags för fördelsedagsmiddag hos min sambos mamma. Jättemysigt och trevligt.
Igår åkte vi ut till pappa en sväng så vi kan träffa Emelie och Fredde innan dom åkte tillbaka till Fjärdhundra, och sen for vi ut till Tranviken till Dennis stuga där även svärfar befann sig för att förbereda inför sommaren.
Vi städade den lilla stugan där vi ska få dona på och vara i sommar.

Vilka fantastiska dagar vi har haft!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards